Městská část Praha-Suchdol vyhlašuje dle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení na obsazení pracovního místa

REFERENT – REFERENTKA ODBORU VNITŘNÍ SPRÁVY

Náplň práce:

  • – obsluha pracoviště podatelny, přepojování tel. hovorů, obsluha úřední desky
  • přijímání a odbavování fyzické i elektronické pošty a její distribuce v rámci úřadu
  • obsluha služeb Czech POINT, ověřování podpisů a dokumentů
  • vedení agendy evidence obyvatel – trvalého pobytu
  • obsluha elektronických plateb za služby
  • informování klientů o poskytovaných službách úřadu a o službách digitální veřejné správy

Co očekáváme:

  • státní občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, nutnost ovládat český jazyk)
  • fyzická osoba, která dosáhla 18 let věku
  • způsobilost k právním úkonům
  • bezúhonnost

Další požadavky:

  • vyšší odborné vzdělání, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • orientace v právním řádu ČR – zejména v legislativě vztahující se k evidenci obyvatel, vidimaci, legalizaci, konverzi na žádost apod.
  • schopnost samostatné práce a samostatného rozhodování, proklientský přístup a příjemné vystupování, komunikační schopnosti, přesnost, pečlivost, spolehlivost
  • počítačová gramotnost (kancelářské aplikace, internet, služby veřejné správy)
  • zkouška zvláštní odborné způsobilosti, popř. praxe v samosprávě nebo státní správě výhodou

Co nabízíme:

  • práci v menším kolektivu na Úřadu městské části Prahy-Suchdol,
  • plný pracovní úvazek na dobu neurčitou, nástup možný ihned nebo dohodou,
  • možnost přidělení služebního bytu,
  • základní plat dle dosaženého vzdělání a praxe, s postupným přidáním osobního příplatku, pravidelné výkonnostní odměny a zaměstnanecké výhody (stravenky, příspěvek na rekreaci / doplňkové penzijní spoření, 3 dny zdravotního volna)

Místo výkonu práce: Suchdolské nám. 734/3, Praha-Suchdol

K účasti ve výběrovém řízení je potřeba předložit:

  • přihlášku k výběrovému řízení, která musí obsahovat jméno, příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis a následující doklady:
    • strukturovaný profesní životopis, ve kterém uvedete údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
    • výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem)
    • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
    • motivační dopis

Platová třída:  9
Lhůta pro podání přihlášky:  středa 12. 3. 2025 do 17:00 hod.

Adresa, na kterou se přihláška s požadovanými doklady odesílá:

  • městská část Praha-Suchdol, Úřad městské části Praha-Suchdol,  k rukám Ing. Anny Genzerové, Suchdolské nám. 734/3,165 00 Praha-Suchdol

Kontakt: Ing. Anna Genzerová, tajemnice ÚMČ, telefon: 222 361 417, e-mail: a.genzerova@praha-suchdol.cz


Oznámení o vyhlášení výběrového řízení (pdf)