Úřad městské části Praha-Suchdol bude od 20. dubna zajišťovat úřední záležitosti občanů v těchto úředních hodinách:

  • pondělí:  8.00 až 11.00 hod.; 12.15 až 17.30 hod.
  • středa:     8.00 až 11.00 hod.; 12.15 až 17.30 hod.

V ostatních dnech a hodinách bude budova úřadu uzavřena.

Přístup je po zazvonění možný pouze:

  • pro předání podání do podatelny, která vyžadují potvrzení o doručení
  • pro klienty požadující služby Czech Pointu
  • dodavatelům objednaného zboží
  • dohodnutým služebním návštěvám
  • sjednaným dodavatelům nezbytných služeb.

Omezení osobního kontaktu mezi zaměstnanci a občany je prováděno zejména:

  • upřednostňováním písemného, elektronického či telefonického kontaktu před osobním kontaktem ve všech případech, kdy je to možné, nebo doručením podání do schránky před vstupem
  • kontakty na jednotlivé odbory a úředníky jsou na webu: praha-suchdol.cz/kontakty
  • dotazy jsou vyřizovány telefonicky nebo e-mailem:
  • při osobním kontaktu:
    • dodržování odstupu mezi osobami alespoň 2 metry,
    • zabráněním shlukování osob na chodbách nebo v čekací zóně
    • použitím ochranných prostředků dýchacích cest (nos, ústa), jako je respirátor, rouška, ústenka, šátek, šál nebo jiné prostředky, které brání šíření kapének

Děkujeme, že dodržujete opatření k zamezení šíření koronaviru.