Úřad městské části Praha-Suchdol bude od 20. dubna zajišťovat úřední záležitosti občanů v těchto úředních hodinách:
- pondělí: 8.00 až 11.00 hod.; 12.15 až 17.30 hod.
- středa: 8.00 až 11.00 hod.; 12.15 až 17.30 hod.
V ostatních dnech a hodinách bude budova úřadu uzavřena.
Přístup je po zazvonění možný pouze:
- pro předání podání do podatelny, která vyžadují potvrzení o doručení
- pro klienty požadující služby Czech Pointu
- dodavatelům objednaného zboží
- dohodnutým služebním návštěvám
- sjednaným dodavatelům nezbytných služeb.
Omezení osobního kontaktu mezi zaměstnanci a občany je prováděno zejména:
- upřednostňováním písemného, elektronického či telefonického kontaktu před osobním kontaktem ve všech případech, kdy je to možné, nebo doručením podání do schránky před vstupem
- kontakty na jednotlivé odbory a úředníky jsou na webu: praha-suchdol.cz/kontakty
- dotazy jsou vyřizovány telefonicky nebo e-mailem:
- telefon: 222361411, 220921218
- e-mail: posta@praha-suchdol.cz
- při osobním kontaktu:
- dodržování odstupu mezi osobami alespoň 2 metry,
- zabráněním shlukování osob na chodbách nebo v čekací zóně
- použitím ochranných prostředků dýchacích cest (nos, ústa), jako je respirátor, rouška, ústenka, šátek, šál nebo jiné prostředky, které brání šíření kapének
Děkujeme, že dodržujete opatření k zamezení šíření koronaviru.